Cui prodest? Azaz: kinek áll érdekében?

Az ajánlásgyűjtés kezdetekor száz darab ívet vettem fel. Ezeket kiosztottam a gyűjtésre jelentkező közel harminc ember között, akiktől tizenegy nap elteltével begyűjtöttem és leadtam.

Közel négy héttel később robban a hír, hogy négy elhunyt ajánlása szerepelt az ajánlóíveimen. Rögtön felkerestem a bajai jegyzőt miután tudomásomra jutott.
Szerettem volna megtudni tőle, hogy kik gyűjtötték ezen hamis aláírásokat. Minden ajánlóív alján szerepelni kell ugyanis a gyűjtő nevének, hogy érvényes legyen az ív. Sajnos erre nem kaphattam választ a jegyzőtől, mert az íveket lefoglalta a rendőrség.

Mi történhetett?
Magam a legkevésbé sem voltam rászorulva ilyen „segítségre”. Nem túl nehéz feladat 500 ajánlást összegyűjteni négy év parlamenti munkával járó ismertséggel.
Véleményem szerint, aki ilyen eszközzel él, az pontosan tisztában van azzal, hogy az ajánlóíveket leadás után ellenőrzik, és ilyen esetekben eljárást kezdeményeznek. Nemcsak, hogy az adott ajánlást érvénytelenítik és büntetőeljárást kezdeményeznek, de híre is megy és mérhetetlen politikai kárt okoz. Azt kell gondoljam, hogy valaki tudatosan erre játszott. Ezt erősíti az is, hogy nem egy-kettő nyilvánvaló hamisítás történt, hanem négy. Ez olyan szám ami felett semiképp sem siklanak ez az ellenőrzők.
Nincs okom feltételezni, hogy az aláírásgyűjtésben segítő harminc ember közül tette volna valaki. Hiszem, hogy a tettes politikailag érdekelt volt és le akart járatni. Kis szervezéssel rá lehet csempészni hamis adatokat az ajánlóívekre. Ajánlásgyűjtéskor bárki odaléphet és nem a saját adatait írja be, hanem egy harmadik, nem élő személyét.
A Fidesztől az elmúlt hónapokban elég sok tisztességtelen dolgot kellett megtapasztalnom. Hamis hírek tömkelegét adták közre internetes felületeken és nyomtatott újságokban. Szervezett módon két óra alatt leszedették Baja belvárosában a plakátjaimat, és még hosszasan lehetne sorolni. Egyáltalán nem lennék meglepve, ha kiderülne, hogy ez az akció is a jól szervezett karaktergyilkosság része. Magam mindent meg fogok tenni, hogy fény derüljön az igazságra!

Ikotity

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ikotity.blog.hu/api/trackback/id/tr9513804554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása